Nivell Professional

Dividit en 6 cursos s’amplien els coneixements del llenguatge musical, aplicant-los a l’anàlisi i l’harmonia. Per tal d’arribar a tots els alumnes, apliquem una metodologia respectuosa amb la diversitat de capacitats, interessos i motivacions.

El nostre projecte educatiu permet als alumnes fer un aprenentatge significatiu vinculant estretament els aprenentatges conceptuals i teòrics amb els pràctics i donant, per qui ho desitgi, la possibilitat de preparar l’accés a Grau Superior.

Llenguatge musical: 1sessió setm. d’1h i 15min.
Instrument: 60 min./setm. individuals + 1 sessió col.lectiva mensual / conjunt instrumental
Música de cambra: 1 sessió setmanal de 30 min.

Llenguatge musical: 1sessió setm. d’1h i 15min.
Instrument: 1h /setm. individual + 1 sessió col.lectiva mensual / conjunt instrumental
Música de cambra: 1 sessió setmanal de 30 min.

Harmonia: 1 sessió setm. d’1h i 15min
Instrument: 1h/setm. individual + 1 sessió col.lectiva mensual / conjunt instrumental
Música de cambra: 1 sessió setmanal de 45 min.

Prova final de Nivell Professional

Obtenció del diploma de Nivell Professional de L'EMB