L'EMB

Fundada el 1981 pel Trio de Barcelona integrat per Gerard Claret (violí), Lluís Claret (cello) i Albert Attenelle (piano). Va ser guardonada el 1999 amb el “Premi Nacional de les Arts”, i amb més de trenta anys d’ experiència i una consistent cantera de professionals formats a la mateixa al llarg dels anys.

L’Escola de Música de Barcelona té com a objectiu donar una formació musical de qualitat a tots aquells nens i nenes, joves o adults que la desitgin, atenent les capacitats i interessos individuals de cada alumne. Alhora, proporciona la formació necessària a tots aquells alumnes que vulguin optar per la via professional en un futur.

20220520184723_edited.jpg

El Trio Barcelona en concert.

Desde L'Escola s'impulsen cada any nombroses activitats que dinamitzen l’aprenentatge i promouen l’interès i el gaudi dels seus alumnes, com són les "sortides trimestrals a concerts", les "trobades orquestrals trimestrals", el "Casal d’ estiu", els "Concerts de professors, ex-alumnes i alumnes i els Cursos Musicals d'Estiu que inclouen les "Colònies musicals d’estiu per a nens i Curs d'interpretació per a joves" els quals es porten realitzant ininterrompudament desde l'any 1984.

Al llarg de la seva trajectòria i paral·lelament a l’activitat acadèmica, l’EMB organitza els Concursos tri anuals de Cambra de Barcelona, Corda de Barcelona i Piano de Barcelona, amb la finalitat motivar, encoratjar i premiar la dedicació dels joves intèrprets.

Video commemoratiu del 40º aniversari

Direcció