10 al 17 de Juliol del 2024 - Can Xammar, L'Ametlla del Vallès

Captura de Pantalla 2024-03-10 a les 14.41.27.png

Un any més, i des de 1984, l'EMB organitza els Cursos de Música d'Estiu per els que han passat tants i tants alumnes, molts d'ells actualment grans professionals en l'àmbit musical. Esdevenint així un punt de trobada anual per a petits i joves músics d'arreu.

Aquest any, la masia Can Xammar (s.XVII), a l'Ametlla del Vallès, acull la 39ª edició de les Colònies musicals i el 39è Curs de música per a joves. Immersos en l'entorn del Parc natural protegit dels Cingles de Bertí, els petits i joves participants, experimenten una estada on concilien la pràctica de l'instrument i les classes amb el lleure i el contacte amb la natura

Com cada any les colònies i el curs per a joves conclouen amb un cicle de concerts obert a les famílies.

38162997_1934274329968937_4142883341567262720_n.jpg

Què hi fem?

- Classes d'instrument individual

- Classes col·lectives

- Música de Cambra

- Orquestra

- Masterclass de piano i música de cambra amb el pianista

Albert Attenelle

- Horari d'estudi individual

- Activitats de lleure i tallers de manualitats

- Piscina i zona d'esports

- Sortides a l'entorn natural

- Concerts

A qui va dirigit?

Colònies musicals per a nens i nenes:

Dirigit a nens i nenes d'arreu d'entre 7 i 12 anys que hagin cursat un mínim d’un any d’instrument.

Curs de música per a Joves:

Dirigit a estudiants de música d'arreu a partir de 13 anys que hagin cursat un mínim de tres cursos d'instrument.

Desenvolupament general del dia

El dia a dia de l'estada es desenvolupa generalment de la següent manera (quadre orientatiu).

Tant al matí com a les tardes es combinen les classes i les estones d'estudi amb les activitats i tallers de manualitats dirigides pels monitors.  Les classes es realitzen a les instal·lacions de l'Escola Municipal de Música de l'Ametlla del Vallès.

Alguns dies el Joc de nit queda substituït per la Nit de cinema, el Concert voluntari i la Nit de por de participació voluntària. Així mateix un dia es fa una Sortida a la natura.

L'úlima nit es celebra la Festa de comiat i els últims dos dies l'horari varia en funció dels Concerts finals.

Violí: Heriberto Fonseca i Antònia Escalas

Violoncel: Lluís Heras

Vent Fusta: Elena Santís

Vent Metall: David Bonet

Guitarra: Aitor García

Piano: Mª Luisa Reñaga

Coordinació: Mª Luisa Reñaga / Elena Santís

Direcció equip de monitors: Marc Font

- Preu del curs: 450€ (Inclou material de treball)

- Estada i manutenció:  300€ (inclou assegurança)

Inscripció

Instruccions d'inscripcció i documentació a presentar a la butlleta d'inscripció. Envia la teva butlleta d'inscripció i la documentació requerida al mail  info@escolamusicabarcelona.com. També pots incriu-re'ta traves del formulari online.

Més informació al mail info@escolamusicabarcelona.com o al teléfon 93 207 58 18 o al formulari disponible en aquesta pàgina.

*El nombre de places és limitat. Les places s’assignaran per ordre d’inscripció. A partir del dia 3 de Maig es tanca l'inscripció i només s'admetran nous inscrits si queden places disponibles.

*Al final del les colònies i el curs s'expedirà un diploma a mode de certificat d'assitència.

Matí.png