Image by Nio Milano
ESTIU 2023
CASAL musical
ESTIU 2023

Del 26 al 30 de Juny -  a l'Escola de Música de Barcelona, C/Mallorca 330 Pral 1a.

Per a nens i nenes de 4 a 10 anys, el Casal de música d'estiu ofereix als petits la possibilitat de jugar i gaudir amb la música tant si tenen ja coneixaments musicals com si s'inicien per primera vegada en aquest món tan apassionant!

El casal es desenvolupa sobre una tematica la qual serà l'eix d'animació vertebrador de les activitats, sortides, cançons i de l'espectacle final per a les famílies.

No cal tenir coneixements previs.

CASAL DE MÚSICA D'ESTIU Per a nens i nenes de 7 a 12 anys-3.png

Horari activitats:  de 9:30h a 13:30h

Servei d'acollida: 9:00-9:30h  i  13:30-14:30h

ACTIVITATS

*Per a algunes activitats, es creen grups per franjes de proximitat d'edat.

Tallers d'instrument per conèixer i experimentar els diferents instruments.

Cant coral, instruments Orff i Combo per a experimentar la pràctica instrumental de manera col·lectiva.

Jocs, manualitats i activitats relacionades amb la música.

Concert pedagògic a càrrec de professors de l'EMB.

Ritme i moviment; activitas de percussió corporal i dinàmiques per a experimentar la música i el ritme amb el propi cos.

Sortida lúdico-cultural amb conexió musical o no.

Petit espectacle preparat pels nens per a les famíles l'ultim dia de casal!

Consulta l'horari d'activitats (pròximament)

OBJECTIUS

•  Fomentar la creativitat i l’expressió natural dels nens i nenes a través del joc i la descoberta musical i artística.

• Descobrir el món musical des de la pràctica i l’experimentació.

• Participar del fet musical des de dintre.

• Aprendre a escoltar música de forma activa.

• Desenvolupar la coordinacio i la propiocepció a través del moviment i la percussió corporal.

• Viure l’experiència de l’actuació en públic i el procés de construir desde l'inici una perfomance multidisciplinar.

• Gaudir de la música en grup.

INSCRIPCIÓ

PREU DEL CASAL

Preu:  105€  (inclou el preu de les sortides i materials)

Servei d'acollida: 4€/dia

PROMOCIÓ ESPECIAL: servei d'acollida gratuït per als inscrits abans del 15 de Maig!

- Els alumnes de l'EMB tenen un 15% de descompte.

- Descompte del 10% per a germans.

MODE D'INSCRIPCIÓ

Instruccions d'inscripcció i documentació a presentar al formulari online.

Més informació al mail info@escolamusicabarcelona.com o al teléfon 93 207 58 18.

*El nombre de places és limitat. Grups de mínim 8 alumnes.

Les places s’assignaran per ordre d’inscripció. A partir del dia 1 de Juny es tanca l'inscripció i només s'admetran nous inscrits si queden places disponibles.